Cuarto Acto


This must be the place
marzo 12, 2009, 10:52 pm
Filed under: Música | Etiquetas:

 

Avui em ve de gust compartir amb tots un fragment d’una cançó que transmet la importància de sentir-se cada un al seu lloc. Jo quan l’escolto em venen al cap mil situacions i imatges, llocs imaginats i altres de viscuts.



Home – is where i want to be
But i guess i’m already there
I come home – she lifted up her wings
Guess that this must be the place
I can’t tell one from another
Did i find you, or you find me?
There was a time before we were born
If someone asks, this where i’ll be . . . where i’ll be 

 

A casa, és el lloc on vull estar

Però crec que ja estic allà

Vinc a casa – ella obra les seves ales

Crec que aquest deu ser el lloc

No puc dir-ho de cap altre

T’he buscat jo a tu o tu a mi?

Va haver un temps en el que vam néixer

Si algú pregunta, aquí és on estaré

 


Dejar un comentario so far
Deja un comentario



Responder

